ellemiek.reismee.nl

Vet, Pool, Museum, Vancouver. Dierenarts, Zwembad, Museum, Vancouver

On Tuesday Hannah took her two cats to the vet, and she asked me to come and help putting them in their cages. Getting them in their cages was easy. It took us about 45 minutes to get to the vet. Hannah was very concerned every time they made a sound, but I’m sure they were doing ok. Mrs. Rams really didn't like it at the vet though. They had to take her out of the cage with gloves and hold her down to giveher the vaccinations. Happy they never had to do something like that to my cat.

After that Hannah dropped me off at an Athletic club in a very rich area. They had a lot of fitness stuff and a pool. With a nice made up story that I might be interested in joining the club I could swim there for free. So I enjoyed the pool, whirlpool and sauna on my own for a couple hours. It wasn’t very busy so I had one lane of the big pool for myself for a long time. After this Hannah, Edward and I went to a Chinese restaurant for dinner.

Wednesday morning Hannah took me to the DuPont Museum. DuPont is a family that started a black powder factory in the region there. And when they didn’t need the black powder anymore they became a chemical company and invented Teflon, Nylon, Neoprene and several other polymers we use in our current everyday life.

We couldn’t stay to long, but it was very interesting. After this we went to the airport so I was on time for my flights to Vancouver. I had two good flights, although there was a lot of turbulence. Right now I’m in the hotel in Vancouver, eating my dinner and after that going to bed. In the Netherlands it’s 9 hours later, here it’s almost 21:30, in the Netherlands it’s Thursday morning 6:30.

Dinsdag heeft Hannah haar katten naar de dierenarts gebracht en ze had mij gevraagt of ik mee wou komen om te helpen en om te helpen om ze in hun kooien te stoppen. Het was geen probleem om ze in hun kooien te krijgen. De dierenarts was ongeveer 45 minuten rijden. Hannah was ongerust elke keer als een van de katten een geluid maakte maar volgens mij ging alles prima. Alleen vond Mrs. Rams het niet leuk om uit haar kooi te komen bij de dierenarts. Ze moesten haar met grote handschoenen aan uit de kooi halen en vast houden om de injecties te geven. Ben wel blij dat dat nooit zo ging bij mijn kat.

Na het bezoek aan de dierenarts heeft Hannah mij afgezet bij een Athletic club in de buurt in een heel rijk gebied. Ze hadden daar een heleboel fitness apparatuur en een zwembad. We hadden een verhaal bedacht dat ik daar misschien lid zou worden en dus mocht ik een keer gebruik maken van alles. Ik heb genoten van het zwembad, de whirlpool en de sauna in mijn eentje voor een paar uur. Het was niet erg druk dus ik had een baan van het wedstrijd bad voor mezelf voor een groot deel van de tijd. Hierna zijn Hannah, edward en ik naar een chinees restaurant gegaan voor het diner.

Woensdag morgen heeft Hannah me meegenomen naar het DuPont museum. De DuPont familie was daar ooit een buskruit fabriek begonnen. En toen het buskruit niet meer nodig was zijn ze een chemisch bedrijf geworden. Ze hebben Mylon, Teflon, Neoprene en verschillende andere polymeren uitgevonden.

We konden niet erg lang blijven, maar het was wel erg interessant. Hierna heeft hannah mij naar het vliegveld in Philadelphia gebracht zodat ik op tijd was voor mijn vluchten naar vancouver. Ik heb goede vluchten gehad, alleen een beetje turbulent. Nu ben ik in het hotel in vancouver, wat aan het eten en daarna naar bed. In Nederland is het 9 uur later, hier is het bijna 21:30, in Nederland is het dondeerdag morgen 6:30.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!